,


Sunday, July 7, 2013

Segmen Menjelang Ramadhan by Cik Miela

Assalamualaikum wbt




KLIK


Segmen tamat pada 8.7.13 jam 0000hrs

jom komen di entry Fahz..TQVM :)

Saturday, July 6, 2013

Alhamdulillah Ya Allah..blog fahz dah FREEEE MALWARE

Assalamualaikum wbt...




Alhamdulillah...sangat2 bersyukur sebab Fahz tak perlu nak korbankan blog nie..
Sebulan yang lepas masa Fahz dalam berpantang lagi Mizz Aiza mesej Fahz melalui G+. Dia kata blog Fahz ada virus Malware..Hmmm patutlah bila Fahz saja2 masuk blog pengunjung tak ada.

Lepas tu Empayar Utama pun banyak bagi info tentang malware yang ada kat blog Fahz nie.Tapi bila dah dapat kesan "lappy" pulak buat hal..At last En Suami belikan PC untuk fahz.

Baru petang tadi berpeluang nak check cara nak removekan virus tu.Fahz jumpa blog Puteri Kasih .Hmmm Fahz berterima kasih sangat2 kat blogger 3 orang nie yang memang prihatin & tak lokek ilmu.Puteri kasih pun sanggup tweet Fahz.Rasa terharu la..

Rindu nak berblogging, rindu nak tatap blog serba kekurangan nie..Lepas nie jangan la takut takut singgah blog Fahz ya..Dah CLEAN dah :))










jom komen di entry Fahz..TQVM :)