,


Tuesday, July 9, 2013

Salam Ramadhan Al- Mubarak

Assalamualaikum wbt..



Alhamdulillah berkesempatan kita sekali lagi untuk menyambut dan menikmati Ramadhan Al- Mubarak.
Semoga Ramadhan pada tahun ini akan lebih bermakna dan lebih dihayati dari tahun-tahun yang lepas..In Shaa Allah..

Dan dikesempatan ini Fahz ingin mengucapkan Salam Ramadhan buat seluruh umat Islam tak kira dimana jua anda berada..Selamat Berpuasa :))


jom komen di entry Fahz..TQVM :)

Monday, July 8, 2013

Aktiviti Dihari Minggu... ' snow cheese cake '

Assalamualaikum wbt



Selamat Berhari Isnin buat semua Warga Malaysia khususnya..Mulakan hari anda dengan Bismillah dan diikuti dengan selawat Keatas Junjungan kita Muhammad SAW..Dan jangan lupa untuk SENYUMMM..kerana senyuman itu akan menceriakan hidup anda!

Hmm tak mau celoteh banyak2..Fahz cuma nak kongsi aktiviti di hari minggu yang agak kebosanan sebab En Suami berkerja.. So petang ahad semalam Fahz mencomotkan diri dengan membakar kek nie hah..

  
Hehehe kononya ' Snow Cheese Cake ' lah... selalunya kalau Fahz buat kek mesti separuh jalan je.Mean tak  letak topping bagai la.Tapi petang semalam agak rajin dan bersemangat.Siap bernyanyi2 riang didapur lagi time mendeko tu. Pulak tu si kecil sedang nyenyak tidur dibuai mimpi indah lagi.. :)) Jom tatap lagi gambar yang tukang snap'nya tak berapa pro nie..



Dan keknya hanya tinggal gambar saja..Fahz sempat beri kat jiran dan separuh lagi En Suami bawak pi kerja... Selesai sudah kek ku :)) rasa puas bila apa yang kita hasilkan tak di sia-siakan..







jom komen di entry Fahz..TQVM :)