,


Wednesday, June 29, 2011

HaRi PaLiNg TensIOnnnnnnnn

arghhhhhhh hari paling aku tensionnnnn sgt2..
nape la tetibe lappy nie wat hal..
pic tak leh nak display kat "my profile" lak..
puas sudah kau meluka kan...cewah ternyanyi lak time2 tension nie
puas aku kodek2 semua tak menjadi..ape ke heh nye pun tak tau la..
nak baling kebawah lappy nie sayang lak..nie jer lah penghubung "kasih sayang" aku..cewahhh gitu lak ea..wakakaka..sewel sudehh.
bak kata USIN WILCHA pun "kita bakor je"..
kalau aku bakor lappy nie ibarat aku bakar duit aku..ehh sayang cheq..
tengah2 tension nie dengar lak lagu kat radio era "sahabat selamanya"..
teringat kat member baik aku si "fizah"..
sihat dah ke dia ek??sian dia sampai lelah2 wat sireh junjung yang aku order..
sbb tu ker dia lelah??ishhh... takkan kot..apa2 pun fizah "sahabat selamanya" tuk kita berdua..auuwww "sweet" gitu..macam jeff sepah kata "manisnya kurma itu"..hehehe..
mizz u fizah..semoga cepat2 sihat leh kita ym cam selalu... =)
jom komen di entry Fahz..TQVM :)

No comments:

Post a Comment

awak,tinggalkan komen ye..Satu pun dah okey :).kalau komen yg membina lagi bagus :)