,


Tuesday, June 21, 2011

IF U LUV ME~

teruslah sayang padaku
tapi aku tak kan pernah memaksamu
kerana itu cintamu
aku hanya boleh menerima
dan hidup didalamnya
dengan penuh bahagia..

jika kau benci padaku
bertanyalah pada dirimu
apa yang terganggu
dengan adanya aku
dari situ kita berdua belajar
siapa kau 
dan siapa aku

jika kau bersama denganku
jangan kesali pemergianku
kerana kehilangan yang terbesar
bukan lah kematianku
tetapi apa yang mati diantara kita
ketika aku masih ada..

dan jika CINTA masih ada diantara kita
aku tak akan pergi jauh darimu
hidup terus dihatimu
menghangatkanmu dalam kedinginan
menenangkanmu dalam kemarahan
membawa senyum dalam saat saat sepi
aku tidak tidur
aku tidak mati
akulah kekuatan bagimu
selalu ada UNTUKMU....


(For SOMEONE that I really LOVE).....



jom komen di entry Fahz..TQVM :)

No comments:

Post a Comment

awak,tinggalkan komen ye..Satu pun dah okey :).kalau komen yg membina lagi bagus :)