,


Tuesday, April 23, 2013

" Segmen : I LOVE YOU MOM "

Assalamualaikum wbt


Picit Banner comey tu yer =)

Segmen nie dianjurkan oleh adik Fathiah Saidi.
Korang diwajibkan buat SLOGAN buat Ibu korang yang tercinta.Jangan panjang panjang mcm karangan SPM.Cukup sekadar 50 patah perkataan katanye :)

" Mak Terima Kasih yang tak terhingga kerana melahirkan,menjaga,mendidik dan memberi kehidupan yang sempurna buat anak mak ni.Jasa mak yang tak ternilai itu tak mungkin dapat saya balas walau segunung emas saya sediakan..I love my mother till the end of my life."

jom komen di entry Fahz..TQVM :)

7 comments:

  1. nida dtg singgah sni... gudluck :D

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, kak Fahz. Husna dtg membalas kunjungan.
    Semoga ibu Kak fahz dirahmati Allah selalu. Aminn. :)

    ReplyDelete
  3. good luck Nur..adeh nak menitis baca slogan Nur tu..

    ReplyDelete
  4. semoga ibu awk dirahmati Allah sentiasa...amin :)

    ReplyDelete

awak,tinggalkan komen ye..Satu pun dah okey :).kalau komen yg membina lagi bagus :)