,


Tuesday, April 30, 2013

Syaitan Bertopengkan Manusia

Assalamualaikum wbt..



wahai manusia...
dimana letaknya akal fikiranmu
di lututkah?
di kakimukah?
atau kau lahir sememangnya tidak punyai akal fikiran yang waras.?

Wahai manusia..
Tergamak kau menyiksa dia..
Tergamak kau sakiti dia..
sedangkan yang bersalah adalah dirimu..
Sedangkan yang berdosa adalah kamu

Wahai manusia 
sememangnya kamu tidak berhati
sanggup kau melempar dia sedangkan kau kesakitan melahirkannya
tapi...kesakitan yang kau rasa,tidak sesakit yang dia deritai..
derita kerana lahir kedunia dari rahimmu

tidak layak kau digelar manusia
seharusnya kau dilahirkan sebagai syaitan & iblis
nama yang layak untuk dirimu...

baca kisah selanjutnya di SINI 

Sebak rasanya bila singgah di blog beliau sebentar tadi..
Manusia jenis apakah yang tegar hatinya melakukan pekara demikian..
Moga ALLAH SWT memberikan hukuman yang setimpal dengannya..Aminn



jom komen di entry Fahz..TQVM :)

15 comments:

  1. sedihnya tgk pic tu.. mmg kejam..bila manusia tidak menggunakan akal fikiran yg diberikan sebaiknya, beginilah jadinya..bila nafsu menguasai diri.buruk akibatnya..

    ReplyDelete
  2. x sanggup nak tgk..
    sedihnya tengok baby ni :'(

    ReplyDelete
  3. astaghfirullah, apa na jadi dgn manusia sekarang

    ReplyDelete
  4. astagfirullahaladzim...
    manusia skang dh tk mcm manusia...
    kesian btol dekat baby tu..

    ReplyDelete
  5. tak sanggup nak tgk lah fahz....
    sian sgt2...

    ReplyDelete
  6. sediynya tgok..xsmpai at nk tgok lama2..:'(

    ReplyDelete
  7. tak sanggup bacee . tapi harap-harap benda mcm ni tak berlaku lagii .

    ReplyDelete
  8. bila hati dah dikuasai syaitan,manusia hilang kewarasan...

    ReplyDelete
  9. kalo ikut orang umno, ini semua salah anwar ibrahim

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum ... saya klu nampak imej2 camni , trus jer larikan cursor . tak sanggup nak tgk ...

    ReplyDelete
  11. saya klu tgk imej2 yg camni mmg tak thn . cepat2 larikan cursor . tak sanggup rasanya ...

    ReplyDelete
  12. kejam nyer... sedihnyer :( kesian.. xsanngup.. >.<

    ReplyDelete

awak,tinggalkan komen ye..Satu pun dah okey :).kalau komen yg membina lagi bagus :)