,


Tuesday, November 8, 2011

Ciri Lelaki Yang Aku Idamkan

Assalamualaikum~

Dengan sedikit kudrat yang ada aku cuba memenuhi permintaan cik sweetsour utk menjoinkan diri dalam segmen nie.Oleh kerana beliau telah meng'tag aku,jadi dengan tanpa segan dan silunya aku nak bagitau nie..

*ciri -ciri lelaki yang aku idamkan..alahaii malu le plak nak type nie :p
sebelum tu kepada sesiapa yang nak join jugak sila klik kat doodle dibawah ini ya :

Antara ciri2nya adalah :-


-Lelaki yang prihatin (Iaitu mendengar dengan teliti apa yang kami cakap bukan dengar dengan telinga yang kembang aje..dan bukan masuk telinga kiri keluar telinga kanan.)


-Lelaki yang memberi kebebasan sewajarnya (kebebasan itu bukan kebebasan yang melanggar batas2 hukum,tapi memberi kebebasan yang berupa hak)

-Lelaki yang menjadi penawar (iaitu yg rajin & pandai memberikan kata2 keramat utk jadi penawar hati perempuan)

-Lelaki yang wangi (fitrah kaum perempuan yg dicipta sbagai makhluk yg cenderung kpd kebersihan & kecantikan.Oleh itu,kaum lelaki wajar  memberi perhatian akan pekara ini.)

-Lelaki yang sentiasa bibirnya terukir senyuman (senyuman yg ikhlas dan bukan dibuat2,walaupun dlm keadaan tertekan dia masih mampu tersenyum)

kalau tidak kerana mata yang mengantuk banyak lagi fahz nak typekan..
tak pelah type banyak2 pun tak de sapa nak baca ye tak?hehehe

so nak tag green house...mira














jom komen di entry Fahz..TQVM :)

3 comments:

  1. hai...slamat berkenalan...saya dtg dri segmen yg sama :)

    semua ciri2 yg ada kat ats ni positif...saya suka :)

    ReplyDelete
  2. huhu, thanks sudi join..hehe, terbaik la ciri2 di atas..hehe

    ReplyDelete

awak,tinggalkan komen ye..Satu pun dah okey :).kalau komen yg membina lagi bagus :)