,


Wednesday, August 15, 2012

" Kempen Berpakaian Sopan Ditempat Awam "

Assalamualaikum
Kumulai dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang


Ada yang sentap?Opsss maafkan Fahz.Kebetulan masa BW sat nie Fahz terlihat 1 kempen yang buat Fahz tertarik sekali.Tertarik dengan tajuk dan usaha si empunya idea! Serius , jarang-jarang sekali kita nak lihat entry sebegini. Siap anjurkan kempen.Bagus adik Azrull nie.

Seperti yang sering kita lihat sekarang,remaja islam dan remaja kafir tiada perbezaan dari segi pemakaian.sorry to say.Kadang-kadang tertanya dalam hati bila melihat anak-anak remaja berpakaian tak senonoh.Islam ke bukan ek?Nak teka takut tersalah.Berdosa jadinya.

Apa salahnya jika kita menutup aurat.Lebih ayu dan sopan.Sesedap mata memandang.So Insya'Allah diri kita terhindar dari panahan mata syaitan.Biar orang kata kita kolot.Biar orang kata kita tak "up to date".Asalkan tubuh kita terpelihara dari dipertontonkan.

( Kempen ini En Azrull buat utk 1 dunia tak kira kamu agama apa.Tapi Fahz lebihkan kpd "saudara" fahz sendiri..maaf kalau terpesong wahai tuan empunya kempen )



jom komen di entry Fahz..TQVM :)

2 comments:

  1. ye fahz, tutup aurat bley hindarkan maksiat, tp bl dah pakai tudung, jagalah sama kelakuan, kdg2 sbb nila setitik rosak susu sebelanga.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kerana sudi menyertai kempen ini...

    ReplyDelete

awak,tinggalkan komen ye..Satu pun dah okey :).kalau komen yg membina lagi bagus :)